Friday, June 22, 2012

DEAR EXAM....

pic ihsan dari blog~~

Hari ini JUMAAT bersamaan 22 Julai 2012, ada revision kelas dengan Puan Akma subjek GYNECOLOGY~~
Thanks a lot puan, banyak tips2 exam, hope boleh jawab exam dengan cemerlang dan gemilang.
huhuhuhuhuhu~~pas habis kelas terus mengadap laptop memang TERBAIK (imagine suara BOBOIBOY) la.
Aku memang ada penyakit kronik nie sejak dari sekolah lagi, ulangkaji time last minute.
Hadoi, kalau  rajin,
 rajin sangat kalau datang penyakit 'MALAS' tak dapek den nak nolong~~
orang kalau tension nak exam mengadap buku2 or nota2.. aku lak kalau tension
benda yang aku malas buat sebelum nie akan aku lakukan (ayat skema-mama)
contohnya : time nie la aku akan kemas almari, kemas buku bagi susun cantik2,
 tak pun update blog macam yang aku tengah buat sekarang~~ (jangan tiru aksi ini)

PAPER EXAM:
26/6/2012 - SUBJEK OBSTETRIC, GYNECOLOGY, PAEDIATRIC.
29/6/2012-SUBJEK MEDIKAL SURGIKAL 4 -sistem kulit,sistem saraf, sistem endocrine.

Dear exam, please be nice to me. hope can do better than last semester.
one more year only to go~~

No comments:

Post a Comment