Tuesday, January 1, 2013

what i want for the new year?????

selamat tahun baru semua, hope semua azam tahun lepas dah termakbul dan berjaya dilaksanakan dengan jayanya. tahun baru azam dan cita-cita pun baru la kan??? i got 6 months to go in nursing college. oh my english!!! semoga aku n the geng july 2010 lulus dengan cemerlang dan  terbilang dalam peperiksaan. LJM (lembaga jururawat malaysia) and not to forget lagi 11 hari my birthday... i want a big teddy bear mommy~~

huhuhuhu, dah tua la ~~ tapi perangai mengalahkan budak tadika.  sape yg rapat je tahu perangai kebudakan aku nie. jadi azam tahun nie nak berubah jadi seorang yang lebih baik dari tahun lepas-lepas. tak mau manja-manja dah , umur dah dekat 1/4 abad dah. lepas ni nak fokus utk future. nak kerja kat mana? nak beli kereta apa? nak kumpul duit pi umrah & haji bila?  dan jika dengan izin-NYA aku ingat nak ambik anak angkat~~ sweet tak azam aku nie? tapi bila ekonomi dah stabil la, sebab ini nak jaga anak orang bukan anak patung. doakan aku yerk semua... :)


Gambar kat atas tu gambar aku dengan my lovely niece, nama dia naurah delisya... ada ciri2 mummy yg baik tak???  korang nak tahu sekarang nie semua kwn-kwn aku masa sekolah and kolej duk update status bukan kat FB je tapi dalam kehidupan sebenar gak. depa duk naik pangkat jadi makwe org la, jd bf org la, bertunang la, jadi isteri la, jadi suami la, jadi mak org la, jadi bapak org la.aku doakan korang berbahagia hingga ke syurga. lupa pulak nak ucapkan selamat jadi suami orang buat my beloved brother shahrizan saaidin. hope jadi suami yang soleh yg dapat bimbing kak norhidayah ibrahim. sweet tak my wish~~ kalau la abg aku baca comfirm dia touching siap nangis lagi... gurauan semata-mata yerk abg ijan.



sebenarnya, hari-hari aku nak update blog tapi bila buka jer blog aku jadi tak ketahuan nak tulis apa. so, azam tahun ni nak rajin-rajin kan diri update blog.hohoho, banyak betul azam siti sarah saaidin nie. yela, kita rancang dan usaha namun Allah yang tentukan.
that all for the new year~~
till then~~
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment