Thursday, September 9, 2010

Ramadhan berlalu, Syawal menjelma......

yg pakai baju putih  tue bakal kakak ipar & baby boy tue naufal asthaqif
Bulan Ramadhan semakin hampir ke penghujung, bermakna tak lama lagi bulan Syawal menjelma. Tak sabar nak beraya tahun nie. Berjauhan selama 2 bulan dari keluarga sebab sambung belajar buatkan aku lebih memahami erti kerinduan. Betapa rindunya ayah & ibu yang menanti kepulangan anak2 mereka terutama yang jarang sekali nak balik rumah. jadi sape2 yang ada ayah & ibu lagi, jgn pentingkan kerjaya dari keluarga. balik lah beraya dgn keluarga sementara masih ada kesempatan. 3
tahun lagi aku akan bergelar NURSE jadi mungkin masa tu aku terpaksa bertugas pada hari raya. tak dapat aku bayangkan beraya tanpa keluarga di sisi. tapi tak pe, thinks positive.. tahun nie baju raya aku warna HITAM raya pertama & kedua kat CHEMOR . raya ketiga baru balik TAIPING. tahun nie ahli keluarga aku makin bertambah dgn kehadiran anak saudara baru   NAUFAL ASTHAQIF & tunang abangku (abang ijan). makin meriah la rumah abah & ibu dengan kehadiran anak, menantu & cucu2 kesayangan.   semoga Syawal yang bakal menjelma merapatkan lagi hubungan  kami sekeluarga. 
                          I LOVE MY FAMILY    

No comments:

Post a Comment