Saturday, January 1, 2011

nEver sAy NeVeR.....





selamat menyambut tahun baru 2011, post kali ni bertarikh 1.1.11....cantikkan nombor nie. tahun ni umur aku dah masuk era 20-an, tak da dah sweet seventeen, eighteen or nineteen. Mm, kalau masuk tahun baru mesti soalan yang paling famous sekali adalah "apa azam tahun baru nie?" betul tak? best la sape yang bernama azam, famous kot setiap kali menjelang tahun baru. Azam aku tahun nie pulak aku nak cemerlang dalam exam dan latihan praktikal aku kat hospital. Aku cuba suka dengan apa yang aku buat sekarang bukan untuk orang lain tapi untuk diri aku sendiri. Nurse, that i will be about two n half years later. Korang yang bace blog aku nie mesti tertanya-tanya apa kena mengena post aku tentang tahun baru dengan lagu justin bieber nie kan?? lagu nie bertajuk "NeVer sAy NeVer" , aku cuba untuk wat benda yang aku tak suka dengan mula menyukai benda tersebut. Benda tersebut ialah bidang kejururawatan. Kalau orang lain boleh minat bidang nie, kenapa aku tak boleh? That my point, never say never to the thing that other can do. I also can do it. Aku suka lirik kat dalam lagu nie :-

And there’s just no turning back,
When your hearts under attack,
Gonna give everything I have,
It’s my destiny.

I will never say never! (I will fight)
I will fight till forever! (make it right)
Whenever you knock me down,
I will not stay on the ground.
Pick it up,
Pick it up,
Pick it up,
Pick it up up up,
And never say never.

No comments:

Post a Comment