Thursday, October 27, 2011

aku dan dia--------> cinta


Bicara soal hati dan perasaan bukan hal yang senang nak diluahkan.
Cinta sesuatu yang amat sukar dinyatakan, hanya yang rasa tahu. 
Hari-hari yang berlalu dirasakan indah. 
Bunga-bunga mekar harum setaman.
Rindu terasa mengisi ruang,
Saat berlalu terasa berharga bila cinta bersama.

Aku dan dia------> cinta. 
aku ingin jadi yang terbaik buat dia.
sebagaimana dia berusaha menjadi khalifah yang terbaik buat keluarga.
aku ingin dia bahagia.
sebagaimana dia berusaha membahagiakan aku sentiasa.
aku ingin bersama dia sentiasa kala suka dan duka.
saat dia juga tak lupa tanggungjawabnya.
aku ingin capai cita-cita bersama dia.
supaya kami sama-sama berjaya.
aku ingin jadi pendorong dia.
sebagaimana dia jadi pendorong aku kala aku lemah tak bermaya.
aku ingin jadi yang solehah.
sebagaimana dia berusaha menjadi yang soleh yang mampu membimbing keluarga.


Aku dan dia-------->cinta.
aku ingin jadi kekasih halalnya.
aku ingin jadi sahabatnya.
aku ingin jadi ibu buat anak-anaknya.
aku ingin jadi anak buat kedua orang tuanya.
aku ingin jadi cinta hatinya buat selamanya. 
Atas izin-NYA jua.
Insyaallah...... :)









No comments:

Post a Comment