Wednesday, October 5, 2011

<<< DIA ALONG >>


ACIK, ALONG,ANGAH

  • Hari nie aku nak story pasal aku dan ALONG,  aku ni dah kenal dia lama dah lebih kurang 19 tahun. 
  • Susah ,senang , gaduh macam nak berperang semua aku dah lalui dengan dia. dia kawan , dia jugak la musuh dia cikgu, dia murid, dia pemberi inspirasi kadang-kadang dia juga tukang bagi comment yang menyakitkan hati.. 
  • Aku panggil dia ALONG. Dulu masa kecik-kecik selalu panggil dia tapi dalam nada ejaan...             A-LO-NG----> ALONG!!! sebab dulu kan ada cerita kanak-kanak tajuk nya ALONG.
  •  BENDA YANG ADA PAKATAN BAIK PUNYA-time kitaorang makan laksa dan cerita pasal buku. 
HOBI BERSAMA.....

  • Tapi dalam bab-bab lain langsung tak sama. dia suka makanan yang pedas, aku alergik dengan cili,cabai n lada. aku suka tengok kartun, dia tak faham. dia terer math, aku malas sekali.
  •  Pada pandangan aku kitaorang sangat2 la berbeza tapi leh go on, ada kimia bak kata emelda.
  •  Tapi betul aku salute kat dia sebab dia jenis yang  KUAT PENDIRIAN, walaupun kadang-kadang aku rasa dia macam hati batu. Kat hati yang macam batu nie la aku kongsi cerita, apa yang beban kan hati aku, pasal family, pasal kawan, pasal orang sekeliling, pasal manusia yang aku tak faham.
  •  So, aku sangat-sangat bersyukur sebab dia jadi adik aku. 
ALONG
KAKAK

1 comment:

  1. oiii,I found out this. Ohhh, thank u! terharunya. btw thanks. I am also grateful and bless to have sister like u. :)

    ReplyDelete